Vlastnosti
12. 4. 2010
SILA-- za kazdych 10 bodov sily ziskate +1 zranenie a este zvysuje blokovanie (za kazdych 10 bodov +1 blokovanie) a tak zvysuje sancu odblokovat uder
ZRUCNOST-- cim je vyssia tym mate vacsiu sanca na zasah a skor sa trafite do supera, zvysuje aj kriticke zranenie (za kazdych 10 bodov +1 kriticke zranenie) a tak zvysuje sancu na krticky zasah
OBRATNOST-- cim je vyssia, tym ma super mensiu sancu sa do vas trafit a zvysuje odolnost (za kazdych 10 bodov +1 odolnost) a tak zvysuje sancu na odblokovanie kritickeho uderu
ZDATNOST-- zvacsuje pocet zivotov, pravdepodobne nema uz vplyv na nic ine napr. na kuzlenie supera
CHARIZMA-- najdolezitejsia vlastnost v zalaroch, urcuje sancu na dvojnasobny zasah, tak ako v beznom boji sa robi rozdiel v charizme superov ak mate napr. 100 a super 200 tak super ma 100% sancu na vas zautocit 2x pocas jedneho kola. ak vy mate 300 a super 200 tak vy mate 100% sancu zautocit na supera 2x. V praxi to vyzera tak, ze ked si pozriete spravy o suboji v zalari, je vidiet 2x riadok utocenia na vasu osobu alebo otroka, ak mate mensiu charizmu ako protivnik. A ak vyssiu tak je tam iba jeden riadok a naopak pri vasom otrokovi su 2 riadky s utokom, ak ma viac charizmy ako super. Charizma ma aj vplyv na ohrozenie a za kazdych 10 bodov ziskate +1 bod na ohrozenie
INTELIGENICA-- dolezita pre liecenie. Cim vyssie IQ tym je viac liecenia (80 % z inteligencie) a viac rychleho liecenie (20% inteligencie). Da sa to ale nahradit predmetmi, ktore maju tieto polozky, takze s dobrou vybavou moze liecit hocikto. Vplyv IQ na odblokovanie napr. bossovho kuzla este skumam, ale tazko sa to sleduje, lebo vsetci moji bojovnici maju malicke IQ. Ich ulohou je nicit a nie filozofovat
BLOKOVANIE-- cim je vacsie, tym mate lepsiu sancu na odblokovanie uderu
TUHY ODPOR-- cim je vacsi, tym mate lepsiu sancu na odblokovanie kritickeho zasahu
OHROZENIE-- cim je vyssie, tym skor bude utocit protivnik na tohto otroka. Na zaklade velkosti ohrozenia sa urci index, ktorym sa vyrata hrozba. Dolezite pre otroka obrancu, ktory je nastaveny na uputaj pozornost
LIECENIE-- cim je vyssie, tym viac bodov vyliecite
Komentáre
Prehľad komentárov
Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.